Hovedside Skoleside Engelskside Norskside Slavehandel Storyline


Problembasert læring (PBL):
  1. Utgangspunkt
    Presentasjon av ein situasjon, eit kasus eller emneområde
    Klargjering av gruppemedlemmene sine syn på kva utgangspunktet dreier seg om
  2. Brainstorming
    Først eigne tankar på eige ark, så alle deltakarane sine tankar/idear på tavla
  3. Systematisering
    Systematiseringen av notatene i ulike problemområde. Kartlegging av gruppa sine kunnskapar om problemområda
  4. Problemformulering
    Alle kjem med framlegg til problemformulering
    Val av ein eller fleire problemstillingar som de vil arbeida med
  5. Kunnskaps- og læringsbehov
    Formuler læringsbehov i høve til vald problemstilling
  6. Innhenting av kunnskap
    Korleis finna og tileigna seg kunnskap som samsvarar med læringsbehovet
  7. Generelt svar på problemstillinga
    Bearbeid og kast lys over problemformuleringa(ne) med hjelp av den kunnskap som er henta inn
  8. Vurdering
    Vurder gruppa si(ne) framlegg til løysing i forhold til problemstillinga(ne)
Kilde