Problembasert læring (PBL):
- Utgangspunkt
Presentasjon av ein situasjon, eit kasus eller emneområde
Klargjering av gruppemedlemmene sine syn på kva utgangspunktet dreier seg om
- Brainstorming
Først eigne tankar på eige ark, så alle deltakarane sine tankar/idear på tavla
- Systematisering
Systematiseringen av notatene i ulike problemområde. Kartlegging av gruppa sine kunnskapar om problemområda
- Problemformulering
Alle kjem med framlegg til problemformulering
Val av ein eller fleire problemstillingar som de vil arbeida med
- Kunnskaps- og læringsbehov
Formuler læringsbehov i høve til vald problemstilling
- Innhenting av kunnskap
Korleis finna og tileigna seg kunnskap som samsvarar med læringsbehovet
- Generelt svar på problemstillinga
Bearbeid og kast lys over problemformuleringa(ne) med hjelp av den kunnskap som er henta inn
- Vurdering
Vurder gruppa si(ne) framlegg til løysing i forhold til problemstillinga(ne)
Kilde